Discovery Channel inicia la promoció internacional de la Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006


Discovery Networks Latin America/Iberia, un dels més grans productors d'entreteniment basat en la vida real i una de les marques més reconegudes del món, ha iniciat la promoció internacional de la Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006, a través de l'emissió d'espots de 30 segons, que s'estan emeten des del 24 de gener a Espanya i Portugal, a través de Discovery Channel, el canal insígnia de Discovery Networks Latin America/Iberia.

Joan Maria Roig, alcalde d'Amposta, i Xavier Tudela, president de l'organització Capital de la Cultura Catalana, han presentat a la sala de plens de l'ajuntament de la Capital de la Cultura Catalana 2006 (fotografia adjunta) l'espot que s'està emeten per Discovery Channel. Tant Joan Maria Roig com Xavier Tudela han expressat la seva satisfacció per la col.laboració de Discovery en la promoció internacional d'Amposta 2006, promoció que, tot i iniciar-se fa poc més de quinze dies, està començant a tenir una notable repercussió.  

La Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006 serà promocionada per Discovery Channel durant tot aquest any.

Discovery Communications, Inc.

Discovery Communications, Inc. és l'empresa global líder de mitjans i entreteniment basada en la vida real. DCI s'ha desenvolupat a partir de l'entitat original, Discovery Channel, que va emetre per primera vegada als Estats Units d'Amèrica l'any 1985, fins arribar a assolir la seva estructura actual amb operacions en 160 països i territoris, i més de 1.300 milions de subscriptors actius. Fora dels Estats Units d'Amèrica, Discovery ofereix 14 marques internacionals amb distribució a 670 milions de subscriptors. A l'Amèrica Llatina els canals que es distribueixen són: Discovery Channel, Discovery Kids, Animal Planet, People+Arts, Discovery Travel & Living, Discovery Home & Health, Discovery Civilization, Discovery Science i Discovery Turbo; mentre que a Espanya i Portugal s'ofereixen Discovery Channel, People+Arts, Discovery Civilization, Discovery Science i Discovery Turbo. En conjunt, aquestes marques de televisió de Discovery arriben a un total de 75 milions de subscriptors acumulatius en 34 països, amb programes adaptats en cinc idiomes. Els propietaris de DCI són quatre accionistes: Discovery Holding Company (NASDAQ: DISCA, DISCB), Cox Communications, Inc., Advance/Newhouse Communications i John S. Hendricks, fundador i president de la junta directiva de la companyia.

10-02-2006


© Organització Capital de la Cultura Catalana 2002-2017