Discovery Channel promocionarà la Capital de la Cultura Catalana Amposta 2006
Discovery Networks Latin America/Iberia, un dels més grans productors d'entreteniment basat en la vida real i una de les marques més reconegudes del món, promocionarà enguany la ciutat elegida Capital de la Cultura Catalana, en el marc de l'acord que la companyia té establert amb l'organització Capital Americana de la Cultura.
Aquest 2006, la Capital de la Cultura Catalana és la ciutat d'Amposta, que serà promocionada a partir d'aquest mes de gener a Espanya i Portugal a través de Discovery Channel, el canal insígnia de Discovery Networks Latin America/Iberia, per mitjà de l'emissió d'espots de 30 segons.
Discovery Networks Latin America/Iberia col.labora amb les capitals americanes de la cultura des de l'any 2002. Aquest acord ha estat ampliat ara a la Capital de la Cultura Catalana, com a part de l'acord signat el gener de 2005 entre Enrique R. Martínez, vicepresident executiu i director general de Discovery Networks Latin America/Iberia, i Xavier Tudela, president de l'organització Capital de la Cultura Catalana i del Bureau Internacional de Capitals Culturals.
Aquesta acció reitera el profund compromís de Discovery Networks Latin America/Iberia amb el mercat espanyol, que és " sens dubte un dels més importants per a la nostra empresa", ha afirmat Enrique R. Martínez. " La cultura forma part integral de l'extraordinària programació dels nostres canals, és per això que la promoció de la Capital de la Cultura Catalana segueix la llarga tradició de Discovery Channel per compartir les històries més atractives per a la nostra audiència. Els nostres canals són la via ideal per destacar les ciutats capitals culturals, el seu significat històric, la seva riquesa cultural i llur contribució al món de les arts ", ha expressat Martínez.
Per la seva banda, Xavier Tudela ha manifestat que " la nostra col.laboració permetrà apropar als habitants de l'Estat espanyol i Portugal la capital de la cultura dels territoris de parla catalana ". Les capitals de la cultura catalana designades fins ara han estat Banyoles 2004, Esparreguera 2005, Amposta 2006 i Lleida 2007.
Discovery Communications, Inc.
Discovery Communications, Inc. és l'empresa global líder de mitjans i entreteniment basada en la vida real. DCI s'ha desenvolupat a partir de l'entitat original, Discovery Channel, que va emetre per primera vegada als Estats Units d'Amèrica l'any 1985, fins arribar a assolir la seva estructura actual amb operacions en 160 països i territoris, i més de 1.300 milions de subscriptors actius. Fora dels Estats Units d'Amèrica, Discovery ofereix 14 marques internacionals amb distribució a 670 milions de subscriptors. A l'Amèrica Llatina els canals que es distribueixen són: Discovery Channel, Discovery Kids, Animal Planet, People+Arts, Discovery Travel & Living, Discovery Home & Health, Discovery Civilization, Discovery Science i Discovery Turbo; mentre que a Espanya i Portugal s'ofereixen Discovery Channel, People+Arts, Discovery Civilization, Discovery Science i Discovery Turbo. En conjunt, aquestes marques de televisió de Discovery arriben a un total de 75 milions de subscriptors acumulatius en 34 països, amb programes adaptats en cinc idiomes. Els propietaris de DCI són quatre accionistes: Discovery Holding Company (NASDAQ: DISCA, DISCB), Cox Communications, Inc., Advance/Newhouse Communications i John S. Hendricks, fundador i president de la junta directiva de la companyia.
11-01-2006 |